loadingimg

Wczytuję dane...
  • Użytkownicy online: 0
  • Aktualny czas:
  • pl
  • en
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Bądź z nami na bieżąco
Zapisz się do newslettera:
Informacje o wysyłce towaru

  1. Sposób dostawy towarów wybiera Klient w chwili składania zamówienia. Koszty dostawy ponosi Klient. Koszty dostawy towarów realizowanej przez sklep określa cennik, a termin dostawy określa terminarz dostaw, dostępne w formularzu zamówienia.
  2. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. O gotowości Sklepu do wysyłki (wydania) towarów, Klient zawiadamiany jest e-mailem lub telefonicznie, a także uzgadniana jest data odbioru przesyłki przez Klienta
  3. Klient dokonuje rozładunku towarów we własnym zakresie.
  4. Przesyłki dostarcza firma kurierska.
  5. Za termin realizacji zamówienia uważa się czas od jego złożenia przez Zamawiającego i otrzymania środków na konto sklepu łącznie przy formie zapłaty "przedpłata na konto", do momentu wysłania paczki.
  6. Wysyłka zamówienia to ok. 1-2 dni robocze w przypadku towarów dostepnych od ręki. 
  7. W przypadku braku dostępności określonego towaru, sprzedawca zastrzega możliwość wyłączenia go z zamówienia (po wcześniejszym skonsultowaniu tego z klientem).
  8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia określonych towarów (szczególnie jeśli są to ostatnie sztuki bądź wybrakowane partie towarów).
  9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki i numerem telefonu, pod którym Klient może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Dodatkowo Klient ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48 (czterdzieści osiem) godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.
  10. Obsługa sklepu skontaktuje się z klientem, który wybrał formę płatności "płatność przelewem" o ile należność za zamówienie nie wpłynie na konto bankowe firmy „JAGAR” w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeśli nie uda się skontaktować z klientem w ciągu 3 następnych dni roboczych zamówienie  otrzyma status "Anulowane".