loadingimg

Wczytuję dane...
  • Użytkownicy online: 0
  • Aktualny czas:
  • pl
  • en
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Bądź z nami na bieżąco
Zapisz się do newslettera:
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Pracownicy przystępują bardzo szybko do realizacji procesu zamówienia. Proces ten wydłuża się z przyczyn niezależnych od pracowników hurtowni, jeśli np. zostało złożone poza dniami roboczymi (zamknięta hurtownia). Zwykle, gdy paczka jest przygotowana do godz. 13, zostaje ona wysłana i dostarczona do klienta na następny dzień roboczy.

2. Czy można anulować zamówienie?

Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia na pewnych etapach jego realizacji. Najlepszym (najszybszym) rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

W zależności od rodzaju płatności, zamówienie jest kompletowane przez pracownika hurtowni. Po opłaceniu zamówienia lub wyrażeniu chęci wysyłki za pobraniem; po należytym zapakowaniu zamówienia, jest ono wysyłane do klienta.

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak. Za każdym razem. Hurtownia JAGAR obsługuje tylko podmioty gospodarcze, w rezultacie faktura siłą rzeczy jest dołączana do każdego zakupu w naszym sklepie.